محمد علیخانی؛

تفاوت فاحش در برخی از قراردادهای مترو نسبت به نحوه اجرا/ در صورت ادامه تخلفاتِ معاونت حمل و نقل، آنان را علنی می‌کنم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۵:۴۵
کد خبر: ۹۰۵۸۵۱
تفاوت فاحش در برخی از قراردادهای مترو نسبت به نحوه اجرا/ در صورت ادامه تخلفاتِ معاونت حمل و نقل، آنان را علنی می‌کنم
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان برخی تخلفات موجود در معاونت حمل و نقل و ترافیک از افشاگری در صورت عدم توجه شهردار تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه برخی از تخلفاتی که در معاونت حمل و نقل و ترافیک رخ داده، گفت: در دو حوزه مترو و خرید فیلتر به‌طور مشخص تخلفاتی رخ داده است. همچنین مصوبه‌هایی مانند پارک حاشیه‌ای و رفع گره‌های کور ترافیکی در شورا به تصویب رسیده که تاکنون اجرا نشده است که در حال پیگیری این‌ها هستم.

علیخانی در خصوص جزئیات تخلفات مترو گفت: بسیاری از ایرادات برطرف نشده و همچنان پا برجاست، در کنار این ایرادات، در برخی قراردادها  مغایرت‌هایی وجود دارد. قرارداد اولیه با آنچه اجرا شده متفاوت است.

او با تاکید بر اینکه در برخی قراردادهای مترو مغایرت‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: موارد دیگری احصا شده و در حال پیگیری هستیم. اگر شهردار با این تخلفات برخورد کند و جواب قانع کننده بدهد که اتفاق خوبی خواهد افتاد چراکه وظیفه ما اصلاح روند است اما اگر اصلاح نشود برخی موارد را در صحن علنی خواهم کرد.

نظر شما