مشت و لگد مربیان جایزه فرار از مهد برای کودک خردسال

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۱:۳۹
کد خبر: ۹۰۶۰۹۴
مشت و لگد مربیان جایزه فرار از مهد برای کودک خردسال
کودک خردسال که پابرهنه از مهدکودک فرار کرده بود، کنار خیابان با مشت و لگد مربی مهد تنبیه شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ چند روز پیش بود که ۲ خانم جوان کودک پابرهنه‌ای را در کنار خیابان به باد کتک گرفته و با مشت و لگد به جان او افتاده بودند.

بلافاصله بعد از دخالت شهروندان و تماس با پلیس، مشخص شد که آن ۲ خانم از مربیان مهد هستند و کودک خردسال را به علت فرار از مهدکودک به باد کتک گرفته اند.

حال بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران: در این ارتباط گفت: گزارش این تخلف روز گذشته به دست سازمان بهزیستی استان تهران رسید که موضوع در دست بررسی است.

وی افزود: این مهد کودک جزء مهد‌های غیرمجاز است و زمانی که مادر این کودک متوجه غیرمجاز بودن مهد کودک شده، موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع داده است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تصریح کرد: ما حتما این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری و مهد کودک متخلف را پلمپ خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمام مهد‌های کودک مجاز مجهز دوربین مدار بسته هستند و اگر تخلفی رخ دهد دوربین‌ها چک می‌شوند و حتی مواردی داشتیم که دوربین‌های خیابان‌های اطراف مهد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: در دیداری که با رئیس قوه قضاییه داشتیم ایشان تاکید کردند که هر چه سریع‌تر نسبت به تعطیلی مراکز غیر مجاز از جمله مهد‌های کودک فاقد مجوز اقدام شود تا ان‌ها مجوز‌های لازم را دریافت کنند.

بیات نژاد گفت: در این مورد خاص هم تا پلمپ مهد کودک متخلف موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما