قتل پسر ۹ ساله توسط پسرعمه

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۳۰۶
قتل پسر ۹ ساله توسط پسرعمه
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری عامل قتل پسر بچه 9 ساله تبعه افغانستان ظرف 48 ساعت پس از وقوع قتل خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در تاریخ 4 مهرماه امسال فردی از اتباع کشور افغانستان با مراجعه به کلانتری 115 رازی اعلام داشت ، پسر 9 ساله اش به نام مجتبی در ساعت 3 بعد از ظهر از منزلشان واقع در خیابان هلال احمر خارج و به پارک رازی رفته و تا کنون مراجعت ننموده است .

با توجه به سن کم فقدانی پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی قرار می گیرد . در گام نخست تحقیقات ، پلیس از کلیه مراکز ذی صلاح از جمله مراکز بهزیستی و اورژانس استعلام بعمل می آورد که نتیجه ای حاصل نمی گردد . والدین فقدانی نیز اظهار می دارند که به شخص خاصی مظنون نمی باشند  .

سرهنگ گودرزی افزود : در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین های مداربسته مسیر تردد فقدانی پرداختند. تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص گردید پسر بچه گمشده پس از خروج از منزل به همراه فردی به سمت نقطه ای نامعلوم حرکت نموده و بازنگشته است . تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته به والدین کودک نشان داده شد و شاکی با دیدن تصاویر اظهار داشت فرد مورد نظر پسر عمه فقدانی به نام حمید 15 ساله می باشد با توجه به سرنخ بدست آمده و با هماهنگی مقام قضایی حمید به اداره یازدهم دعوت و از وی در خصوص سرنوشت فقدانی بازجویی به عمل آمد .

متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با اتفاق رخ داده شد ولی با توجه به اظهارات ضد و نقیض و اضطراب مشهود در وی کارآگاهان با بازجویی های فنی پلیسی اعتماد متهم را جلب نموده و سرانجام حمید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت : روز پنجشنبه چهارم مهرماه با قصد قبلی به محل سکونت دایی ام مراجعه نموده و منتظر مجتبی شدم بعد از حدود 2 ساعت وی از منزل خارج شد که از او خواستم برای تفریح و بازی به منزل ما در حوالی اتوبان آزادگان برویم پس از آن مجتبی را به زمین متروکه ای در نزدیکی کوره های آجر پزی که دیوار کشی شده بود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم که در آخر  مجتبی را خفه کرده و جسدش را در زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشته و به منزل بازگشتم .

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت : با توجه به اعترافات حمید بلافاصله کارآگاهان به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی به محل قتل مراجعه و با راهنمایی متهم جسد مقتول را در محل اعلامی توسط حمید کشف و جسد به منظور اقدامات قانونی تحویل عوامل پزشکی قانونی گردید و متهم با قرار صادره به اتهام قتل عمد بازداشت و پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی گردید.

سرهنگ گودرزی در پایان به والدین توصیه نمود : با آموزش نکات خود مراقبتی به فرزندان از وقوع حوادث تلخی از این دست پیشگیری نمایند .

نظر شما