رگبار شدید باران در راه است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵:۳۳
کد خبر: ۹۰۷۷۰۷
رگبار شدید باران در راه است
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: در جنوب کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، سواحل دریای عمان و جزایر واقع در تنگه هرمز رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیائیان ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، سواحل دریای عمان و جزایر واقع در تنگه هرمز رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: چهارشنبه و پنجشنبه ( ۱۷ و ۱۸ مهرماه) با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در استان اردبیل و سواحل مرکزی و غربی دریا بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان امروز و فردا ( ۱۴ و ۱۵ مهرماه) در بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ مهرماه) صاف تا کمی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرمترین زمان به ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت سه شنبه (۱۶ مهرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۲۹ درجه سانتیگراد و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز