تعرفه نرخ جدید اینترنت و مکالمه در عراق تا یک هفته بعداز اربعین ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶:۴۵
کد خبر: ۹۰۷۹۲۴
تعرفه نرخ جدید اینترنت و مکالمه در عراق تا یک هفته بعداز اربعین ادامه دارد
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: فهرست اپراتور‌ها و نرخ‌های جدید مکالمه و اینترنت بزودی اعلام خواهد شد و تا یک هفته پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل رادکانی، گفت: وزارت ارتباطات از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و با همکاری اپراتور‌ها ظرفیت خدمات رسانی در مسیر پیاده روی اربعین و نقاط مرزی را تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داده است.

وی از تکمیل پوشش دهی خدمات در مسیر کرمانشاه تا مرز خسروی، ایلام تا مهران و مرز‌های چذابه و شلمچه خبر داد و افزود: امسال هیچ نقطه کوری در ارتباط گیری نخواهیم داشت.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توافق درباره کاهش تعرفه اینترنت و مکالمه در عراق گفت:: فهرست اپراتور‌ها و نرخ‌های جدید مکالمه و اینترنت امروز و در نهایت فردا اعلام خواهد شد.

آقای رادکانی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ظرفیت اپراتور‌های عراقی کیفیت ارتباطات امسال بهتر از سال‌های قبل خواهد بود، بسیاری از موکب‌ها اینترنت رایگان در اختیار زائران قرار خواهند داد، نماینده‌های اپراتور‌های ایرانی در ۱۲ نقطه مسیر مستقر هستند و هموطنان در صورت مشکل تهیه شارژ و سیم کارت می‌توانند از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوند.

نظر شما