عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور:

نقش مهم مجامع استانی در هویت‌بخشی سمن‌ها / منتخبین دوره دوم مشکلات جوانان را با جدیت پیگیری کنند

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۲:۵۴
کد خبر: ۹۰۸۵۴۶
نقش مهم مجامع استانی در هویت‌بخشی سمن‌ها / منتخبین دوره دوم مشکلات جوانان را با جدیت پیگیری کنند
علی یزدان‌پناه احمدآبادی گفت: مجامع استانی در بحث هویت بخشی سمن ها در قامت نمایندگان آنها نقش مهمی را ایفا می کنند و در این دوره منتخبین باید برنامه ریزی مناسبی را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی یزدان‌پناه احمدآبادی، عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور، در رابطه با دومین انتخابات استانی سمن‌ها گفت: دومین مرحله از انتخابات مجامع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان به زودی به صورت استانی برگزار و شاهد رقابت سالم و پویا در بین اعضای سمن‌های جوانان خواهیم بود.

او ادامه داد: مجامع سمن‌های جوانان در استان‌ها رسالت امور فرابخشی سمن‌ها را دنبال می‌کنند که امیدواریم اعضای منتخب این دوره با جدیت این مهم را پیگیری نمایند.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با تاکید بر اینکه از نمایندگان سمن‌ها در مجمع عمومی انتخابات دومین مجامع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌خواهیم شایستگی، تعهد و برنامه‌های کاندیداها را ملاک انتخاب خود قرار دهند، عنوان کرد: مجامع استانی در بحث هویت بخشی سمن ها در قامت نمایندگان آنها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در این دوره منتخبین باید برنامه ریزی مناسبی را در این زمینه داشته باشند.

 یزدان‌پناه به نقش مطالبه‌گری جوانان اشاره کرد و افزود: سازمان‌های مردم نهاد جوانان با فعالیت در کلیه حوزه‌های اجتماعی و آشنایی با مسائل و مشکلات جامعه به ویژه قشر جوانان می‌توانند در انتقال و پیگیری این مطالبات به نهادهای حاکمیتی در راستای رفع موانع و مشکلات نسل جوان نقش داشته باشند. از این رو انتخابات مجامع استانی سمن‌های جوانان که وظیفه نمایندگی این قشر تاثیرگذار جامعه را بر عهده دارند، از اهمیت بالایی برخوردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز