رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران:

تهران همیشه آغوشش به روی خوبی باز است / تهران همه ساکنانش را به اندازه دوست دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۷:۳۶
کد خبر: ۹۰۸۶۴۴
آیین نکوداشت روز تهران در مجموعه کاخ گلستان عصر روز دوشنبه ۱۵ مهرماه همزمان با هفته تهران برگزار شد. در این مراسم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، نمایندگان مردم در مجلس اسلامی، پیروز حناچی شهردار تهران به همراه معاونین حوزه مختلف و سفرای کشور‌های دنیا شرکت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در ابتدای این جلسه گفت:  کاخ گلستان در یکصد سال گذشته شاهد شکل‌گیری مجلس شورای ملی بود که امروز پس از سال‌ها شهر تهران همچنان آن را جشن می‌گیرد.

محمدی تصریح کرد: امروزه مهاجران به جزئی پایدار از هویت شهر تبدیل شدند. نمونه این هویت را می‌توان در سی تیر، کلیسای پطروس مقدس، کلیسای حضرت مریم مقدس، آتشکده آدریان نگاه کرد که پایداری فرهنگی را نشان می‌دهند و این امر نیاز جهان است و احساس تعلق در این شهر را افزایش می دهد.

او افزود: این شهر با تاریخ و تمدنی باستانی بهترین بستر برای مرکزیت ایران بوده است. تهران همیشه آغوشش به روی خوبی باز بوده و دفتر این شهر پر از فضای افتخارآمیز هنری و فرهنگی بوده است.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد : تهران همواره برای همه بوده و هست و مانند خانه ای است که همه ساکنانش را به اندازه دوست دارد. مدیریت شهری می کوشد تهران را به صاحبان اصلی‌اش بازگرداند و همسایه را محترم بشمارند. با توسعه حمل و نقل عمومی و دوچرخه، شهر را از انحصار خودرو خارج کرده به فضایی برای همه تبدیل کرده است. همچنین به دنبال تقویت ریه های تهران با حفظ باغات هستیم .

محمدی گفت: خوشحالم از اینکه امروز خانه مشترکمان را جشن می‌گیریم و اینجا جمع شدیم تا دوباره خوبی های شهرمان را ببینیم و به یاد بیاوریم که چی زیبایی هایی در میان فلزات گم شده اند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز