با انعقاد تفاهم نامه میان معاونت فرهنگی ،اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ؛

برگزاری ۲ هزار کارگاه آموزشی در محیط های کار و تولید با رویکرد پیشگیری از اعتیاد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۳:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۱۱۸
برگزاری ۲ هزار کارگاه آموزشی در محیط های کار و تولید با رویکرد پیشگیری از اعتیاد
همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این تفاهم نامه میان "ابراهیم صادقی فر " معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سردار " مسعود زاهدیان " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر ناجا به امضا رسید .

صادقی فر در بازدید از نمایشگاه توانمندی های نیروی انتظامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پوشش بیش از 2هزار کارگاه بالای 50 نفر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی را برای مباحث آموزشی ، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر آغاز کرده و این موضوع فصل مشترک خوبی است تا با استفاده از تجربیات نیروی انتظامی بتوانیم با یک کار مشترک دائمی بخش عظیمی از جامعه که کارگران و خانواده  شان  را تحت آموزش های تخصصی ، اصولی و درست قرار دهیم .

وی گفت: این کارگاه ها در سراسر کشور پراکنده اند و اگر بتوانیم با نیروی انتظامی تعاملی همیشگی داشته باشیم از راه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی امکانات خوبی برای جامعه کارگری فراهم می شود .

سردار زاهدیان نیز در این دیدار ، با استقبال از این  پیشنهادات اظهارکرد: از فعالیت های پیشگیرانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه مواد مخدر خرسندیم و از آنجا که شکل مواد مخدر در جامعه تغییر کرده این فرصت را مغتنم می شماریم و از طریق تعامل ، آموزشهای متفاوت و مشترک زمینه های بهبودی را فراهم می کنیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز