مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۰۹۳۲۸
مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه
گرفتار شدن مقنی میانسال در چاه ۲۰ متری، مرگ وی را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی بروز حادثه گرفتار شدن یک مقنی در چاه، و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ساعت ۱۳:۳۵ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به همراه تیم نجات ۲ به محل حادثه در خیابان شوش شرقی، خیابان درخشنده اعزام کرد.

رضا هاشمی شال معاون منطقه ۷ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در گوشه ای از یک گاراژ به وسعت تقریبی ۸۰۰ متر مربع که محل جمع آوری ضایعات پلاستیکی بود یک مقنی ایرانی برای حفاری وارد چاهی به عمق ۲۰ متر شده بود و بدلیل نامعلوم بیهوش شده و شاهدان که صدایی از او نشنیده بودند در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل و تیم نجات نیز کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کردند.

هاشمی شال تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و در کوتاهترین زمان ممکن پیکر بی جان مقنی را از چاه خارج کردند و امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تحویل پیکر بی جان مقنی به عوامل انتظامی حاضر در صحنه و ارائه تذکرات ایمنی به دیگر کارگران به ماموریت خود پایان دادند.

نظر شما