معاون نوبخت خبر داد:

پرداهت ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل در هفته آینده

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۹:۲۶
کد خبر: ۹۱۲۰۲۳
پرداهت ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل در هفته آینده
معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت های سیل پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا عدل، صبح سه شنبه در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه بعد از وقوع سیل قرارگاه بازسازی به دستور رئیس جمهور ایجاد شد، اظهار داشت: تا کنون هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: همچنین پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه ای و پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات تملکی برای جبران خسارت های سیل اختصاص پیدا کرده است.

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت های سیل در حوزه های کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد، گفت: برای جبران خسارت های سیل در حوزه کشاورزی کشور دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است.

عدل افزود: برای حوزه بنیاد مسکن سه هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که از این میزان ۹۳ درصد تخصیص پیدا کرد و برای حوزه راه هزار و ۵۰۰ مبلیارد به تصویب رسید که ۸۰ درصد آن تخصیص یافته است.

وی، گفت: همچنین برای حوزه زیرساخت های شهری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تصویب شد که از این میزان نیز ۵۰ درصد تاکنون تخصیص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز