این داروی تقویت حافظه‌ موجب سقط جنین می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۰:۱۵
کد خبر: ۹۱۲۲۲۷
این داروی تقویت حافظه‌  موجب سقط جنین می‌شود
درخت کندر بوی بسیار مطلوبی دارد و به همین دلیل برای دود کردن و خوشبو کردن مکان های مختلف از آن استفاده می کنند. البته برای مصارف خوراکی هم از این نوع گیاه استفاده می کنند و فواید زیادی دارد. گیاه کندر در جوان سازی پوست به خصوص پوست خشک و حساس بسیار موثر است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ درخت کندر بوی بسیار مطلوبی دارد و به همین دلیل برای دود کردن و خوشبو کردن مکان های مختلف از آن استفاده می کنند. البته برای مصارف خوراکی هم از این نوع گیاه استفاده می کنند و فواید زیادی دارد. گیاه کندر در جوان سازی پوست به خصوص پوست خشک و حساس بسیار موثر است.

مقادیر بالای اسید بوسولیک و آنتی اکسیدان های موجود در کندر با افزایش خاصیت کشسانی پوست، به رفع چین و چروک و لکه های پوستی کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. افراد می توانند به کمک کندر زخم های پوستی خود را التیام ببخشند. کندر حتی در تقویت حافظه و کاهش وزن  تاثیر بسزایی دارد.

زنانی که از قاعدگی نامنظم رنج می برند می توانند با مصرف کندر این نوع عارضه را رفع کنند. این نوع گیاه می تواند به طور مستقیم موجب کاهش  التهاب  روده ها شده و مانع بروز   سندرم روده تحریک پذیر، یبوست و اسهال شود. البته مصرف کندر در برخی افراد باعث حالت تهوع، رفلاکس معده، اسهال و بثورات پوستی خواهد شد. کندر ممکن است با داروهایی مانند : ایبوپروفن، آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب تداخل دارویی داشته باشد. این نوع گیاه  جریان خون را در رحم و لگن تحریک می کند و موجب سقط جنین در زنان باردار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز