پرداختی بیمه به فوت شدگان کربلا چقدر است؟!

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۲:۳۵
کد خبر: ۹۱۳۲۲۲
دبیر ستاد برگزاری اربعین درباره پرداخت بیمه به فوت شدگان تصریح کرد: مبلغ بیمه به تمامی افرادی که فوت‌، مصدوم و یا بیمار شده‌اند تعلق می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تاکنون حدود 90 زائر ایرانی که برای مراسم راهپیمایی اربعین راهی عراق شده بودند، به دلایل مختلف جان خود را از دست دادند.

احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد برگزاری اربعین، درباره پرداخت بیمه به فوت شدگان تصریح کرد: مبلغ بیمه به تمامی افرادی که فوت‌، مصدوم و یا بیمار شده‌اند تعلق می‌گیرد. افرادی که بیمار شده‌اند اگر به مراکز درمانی مراجعه کنند نمایندگان بیمه در آنجا حضور دارند و تمامی خدماتی که دریافت می‌کنند از طریق بیمه پرداخت می‌شود و بیمار هیچ هزینه‌ای در عراق پرداخت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه پیکر اغلب جان باختگان در عراق به ایران برگردانده شده‌، ادامه داد: بیمه مصدومان حوادث ترافیکی نیز شامل بیمه حوادث است و از دو میلیون و 600 هزار تومان تا 260 میلیون تومان به حادثه دیدگان پرداخت می‌شود. همچنین به افرادی که به صورت طبیعی فوت شده‌اند نیز 40 میلیون تومان پرداخت می‌کند. علاوه بر آن بیمه موظف است اجساد متوفیان را از عراق تا زادگاه‌شان منتقل کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه