چه تعداد زائر ایرانی اربعین حسینی از مرز خسروی به کشور بازگشته اند؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰:۴۳
کد خبر: ۹۱۳۲۴۹
چه تعداد زائر ایرانی اربعین حسینی از مرز خسروی به کشور بازگشته اند؟
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۵ هزار زائر ایرانی که برای حضور در مراسم اربعین حسینی به کربلا سفر کرده بودند از طریق مرز بین المللی خسروی وارد کشور شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از پایانه خسروی  اظهار داشت: مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده بازگشت زائران اربعین است.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه همه امکانات برای بازگشت زوار از مرز خسروی فراهم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سردار جاویدان تصریح کرد: به زائران گرامی توصیه می شود با توجه به زیرساخت های مطلوب فراهم شده، برای تسهیل در ورود آنها به کشور، پایانه خسروی را انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بازگشت ۵۵ هزار زائر ایرانی از مرز خسروی یادآور شد: همچنین تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار زائر نیز از طریق این مرز بین المللی عازم کربلای معلی شده و در مراسم شکوهمند اربعین حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: امسال تجارب بسیار خوبی حاصل شد که قطعا با بهره گیری از آنها برای سال آینده بیشتر و بهتر در خدمت زائران خواهیم بود.

سردار جاویدان تصریح کرد: مرز خسروی این قابلیت و ظرفیت را دارد که برای سال های آتی تا ۲ و حتی ۳ برابر امسال زائران از این مرز به کربلا مشرف شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز