فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

زن سارق تلفن همراه در پیاده روی اربعین دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۰:۴۹
کد خبر: ۹۱۳۵۳۰
زن سارق تلفن همراه در پیاده روی اربعین دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک زن سارق با ۹۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک زن سارق با ۹۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

 سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و ماموران یگان ویژه در عملیاتی مشترک خانمی که تعداد ۹۶ دستگاه تلفن همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بودند، شناسایی و هنگام ورود به کشوردستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از وسایل ۹۶ دستگاه تلفن همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده بود و قصد فروش آنها در کشور داشته را کشف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم سابقه ۳۰ فقره سرقت در پرونده شوم خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر ای برقرای امنیت زائران با بکارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده کلیه مالباختگان که در کشور عراق توسط این خانم تلفن همراه آنها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تحویل آنان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز