در تصادف خودرو پراید دوتن محبوس شدن

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۳:۲۵
کد خبر: ۹۱۴۱۹۳
در تصادف خودرو پراید دوتن محبوس شدن
برخورد شدید سه دستگاه خودروی سبک و نیمه سبک با یکدیگر در جاده خاوران، محبوس شدن دو سرنشین را درون یکی از خودروها در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ به همراه تیم نجات ۱۵ حوالی ساعت ۱۶ ظهر روز گذشته پس از شنیدن صدای زنگ ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران برای امدادرسانی حادثه تصادف سه دستگاه خودرو سبک و نیمه سبک راهی جاده خاوران به سمت شرق بعد از سه راه سیمان شدند.

اکبر محمدی فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که برخورد شدید بین سه دستگاه خودروی پراید، نیسان و کامیونت ضمن بسته شدن مسیر تردد جاده، منجر به محبوس شدن هر دو سرنشین آقا و خانم ۲۴ و ۴۴ ساله خودروی پراید شده بود.

بیشتر بخوانید:

مایعات موجود در خودرو می‌توانند باعث مرگ شما شود!

18 زن خطرناک در لیست تعقیب پلیس بین الملل!

ترمز پای چپ و گردش پاندولی؛ دو تکنیک مؤثر در شرایط کم‌فرمانی

هفت اشتباه متداول هنگام خرید خودرو

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن سازی مسیر جاده توسط علائم هشدار دهنده ترافیکی و قطع برق خودرو مشغول عملیات شدند و با فضا سازی بدنه پراید به خارج کردن سرنشینان آن پرداختند.

محمدی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن سرنشینانی که دچار مصدومیت شده بودند و تحویل آنان به عوامل اورژانس حاضر، برای انتقال به مراکز درمانی، با همکاری عوامل راهور، خودروها را به حاشیه امن خیابان منتقل و پس از شستشوی سطح جاده و ایمن سازی آن با تحویل محل حادثه به عوامل مربوطه به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما
پرونده ویژه