سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با عدم انتشار همه موارد در سامانه شفافیت بیان کرد:

مقاومت برای انتشار در سامانه شفافیت وجود دارد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۲:۰۱
کد خبر: ۹۱۴۷۷۲
مقاومت برای انتشار در سامانه شفافیت وجود دارد
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه انتشار مطالب در سامانه شفافیت گزینشی عمل نشده است گفت: برخی مقاومت‌ها سبب شده است که همه مطالب در سامانه شفافیت منتشر نشود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ؛ هنگامی که به سامانه شفافیت سر میزنید متوجه می‌شوید که همه موارد در آن انتشار پیدا نکرده است به عنوان مثال در بخش سفرهای خارجی از سال ۹۸ با این که بسیاری از مدیران و شهردار به سفر های مختلفی رفتند اما تنها دو سفر اخیر یعنی سفر به عراق حناچی و سفر کرمی سوئیس منتشر شده است که به نظر می‌رسد مطالب گزینشی در این سامانه قرار می‌گیرد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با نواقص موجود در سامانه شفافیت گفت: تصور نمی‌کنم سامانه شفافیت گزینشی عمل کرده باشد اما این سامانه به ساز و کار جدی تری نیاز دارد و کاری بین بخشی است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری برای سامانه شفافیت به تدریج به مرجع تبدیل شده است، افزود: باید ساز و کار بین بخشی پیش‌بینی شود و سایت به موقع به روز شود. برای سامانه شفافیت باید معنا و نشانه‌ای وجود داشته باشد تا این سامانه را تبدیل به سامانه‌ای به موقع تبدیل کند.

او تاکید کرد : فکر می‌کنم باید تاخیر در سامانه شفافیت پیگیری شود و این را به عنوان مطالبه از شهرداری پیگیری خواهم کرد اما برخورد گزینشی وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی موارد مقاومت هایی برای انتشار وجود دارد افزود: در برخی سطوح برای انتشار در سامانه شفافیت مقاومت هایی وجود دارد که یکی از معاونین شهردار این را نکته را تلویحا تائید کرده است اما به نظر می‌رسد مقاومت های موثر نیست که صرفاً در روند را کند می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز