کشف جسد مرد میانسال در خانه اش پس از ۸ سال!

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۴:۴۵
کد خبر: ۹۱۶۰۴۵
کشف جسد مرد میانسال در خانه اش پس از ۸ سال!
بقایای جسد مرد میانسال آلمانی به همراه سگش که حدود 8 سال از مرگشان می‌گذشت در داخل آپارتمان به طور تصادفی کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بقایای جسد یک نانوای بازنشسته که حدود 8 سال از مرگ او می‌گذشت در داخل آپارتمانش در شهر "سندن" واقع در غرب آلمان به طور تصادفی کشف شد. پس از وقوع یک آتش سوزی در این آپارتمان آتشنشانان بقایای جسد " هینز" 59 ساله به همراه جسد سگش را که احتمال می‌رود از گرسنگی مرده باشد پیدا کردند.

آتشنشانان پس از وقوع آتش سوزی در زیرزمین در تاریخ 20 سپتامبر در حال تخلیه خانه به خانه ساکنان آپارتمان بودند که پس از شکستن درب خانه هینز با این صحنه وحشتناک در داخل خانه او مواجه شدند. این مرد آخرین بار در سال 2011 دیده شده بود. پلیس پس از بررسی متوجه شد که صندوق پست شخصی این مرد سرریز شده و خودروی پارک شده اش نیز در داخل حیاط دچار پوسیدگی شده است.

" آنجلیکا هاوِنِر"، یکی از همسایگان متوفا گفت که او پس از شک به بوی بدی که از داخل آپارتمان به مشام می‌رسید با مسئولان محلی تماس گرفت، اما پلیس و مدیر یک بنگاه املاک پس از حضور در آپارتمان بوی بد اشی از جسد انسان را رد کردند. بنا به گفته خانم هاوِنِر همسایه اش یک پسر داشت که نتوانست با او تماس بگیرد.

یکی دیگر از همسایگان هینز در این باره گفت که متوفا پس از جداشدن از همسرش تنها زندگی می‌کرد. او گفت که آقای هینز هرگز سزاوار چنین مرگی نبود. در تحقیقات پلیس مشخص شد که متوفا در این آپارتمان مستاجر بوده و صاحبخانه پس از استعلام پلیس از او در مورد این حادثه گفت در این مدت کرایه خانه مستقیما از حقوق بازنشستگی متوفا پرداخت می شده و به همین دلیل او هیچ ارتباطی با مستاجرش نداشته است.

گفتنی است؛ در حالی که آزمایش بر روی بقایای جسد این مرد ادامه دارد، پلیس سرگرم تحقیقات بیشتر در این باره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز