​وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

جبران کمبودها و عقب افتادگی ها، حق مردم سیستان و بلوچستان است

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۲:۲۵
کد خبر: ۹۱۶۳۷۸
جبران کمبودها و عقب افتادگی ها، حق مردم سیستان و بلوچستان است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید فرصت های از دست رفته برای سیستان و بلوچستان جبران شود، گفت: در انتقال مسائل و توجه بیشتر، دولت برای کمک به استان تلاش خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری، در نشستی که با حضور استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در محل این وزارتخانه برگزار شد، جبران کمبود ها و عقب افتادگی های سیستان و بلوچستان را حق مردم استان دانست و بر ضرورت نگاه توام با عدالت ترجیحی تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم استان در عرصه های سیاسی و مشارکت اجتماعی، به ویژه حمایت از دولت دوازدهم، گفت : رییس جمهور نیز بارها تاکید کرده اند که باید برای استان سیستان و بلوچستان کار جدی صورت گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تنوع ماموریت های این وزارتخانه گفت: حضور استاندار و مدیران ذی ربط استانی در شورای معاونان وزارتخانه و طرح مسائل و پیگیری مستقیم آنها می تواند به حل مشکلات شتاب بیشتری ببخشد.

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این دیدار بر برگزاری نشست های ادواری ویژه برای رفع مشکلات استان تاکید کرد و خواستار جبران فاصله شاخص های استان با میانگین کشوری شد.

احمدعلی موهبتی با ارائه گزارشی از طرح ها و اقدامات و برنامه های استان گفت: در سایه توجه مسئولان نظام، استان در مسیر توسعه است و خدمات فراوانی ارائه و طرح های بزرگی در دست اقدام است که در رونق اشتغال و فعالیت مجدد واحدهای اقتصادی در بخش های کشاورزی ، دام و خدمات  و ارتقای برخی شاخص ها از جمله نرخ مشارکت اقتصادی مردم، بسیار موثر بوده است.

وی با اشاره به تعداد اندک کارگاه های بالای 10 نفر شاغل در استان، گفت: روند سرمایه گذاری و اشتغال در استان باید شتاب بگیرد و این نیازمند توجه ویژه است.

موهبتی حوزه ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با توجه به تنوع و تاثیر در معیشت و رفاه مردم استان بسیار مهم خواند و خواستار تدبیر این وزارتخانه برای رفع مشکلات و رونق بخشی به زندگی مردم در حوزه وظیفه مندی شد.

در این نشست مقرر شد نشست های ادواری با حضور وزیر و معاونان وزارتخانه ، استاندار و مدیران استانی برای بررسی و پیگیری مسایل استان برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز