نماینده مردم تهران در مجلس:

از لایحه مدیریت یکپارچه و درآمد پایدار حمایت می‌کنیم/ کوچه‌ها را به پارکینگ تبدیل کردند

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۵:۵۰:۲۳
کد خبر: ۹۱۷۵۹۵
از لایحه مدیریت یکپارچه و درآمد پایدار حمایت می‌کنیم/ کوچه‌ها را به پارکینگ تبدیل کردند
غلامرضا حیدری با بیان اینکه از لایحه مدیریت یکپارچه و درآمد پایدار حمایت می‌کنیم، گفت: شهرداری به جای اجباری کردن ساخت پارکینگ از کوچه به عنوان پارکینگ استفاده کرد که قطعا از نظر شرعی و حقوقی اشکال دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا حیدری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظلم زیادی به مردم کلانشهرها شده چراکه شهرداری‌ها برای به دست آوردن منابع مالی اقدام به تراکم فروشی کرده‌اند.

او در رابطه با دو طرح مدیریت شهری که به مجلس ارائه شده، گفت: شهرداری‌ها به ویژه کلانشهر تهران به بهانه این که به منابع مالی زیادی نیاز دارند به تراکم فروشی روی آورند و به نظرم بزرگترین ظلم به مردم شهرهایی مانند تهران شد.

حیدری افزود: شهر بی‌قواره شده و روح معماری ندارد همچنین زیبایی و جذابیت هم ندارد. به عنوان مثال در کوچه پس کوچه‌ها خانه‌ای دو طبقه ساخته می‌شود اما در جوار آن خانه‌ای چند طبقه و در برخی جاهای دیگر بیشتر را مشاهده می‌کنیم. از سوی دیگر با توجه به ازدیاد ماشین و اتومبیل، در دو طرف کوچه‌ها ماشین پارک شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدایی نکرده اگر آتش‌سوزی اتفاق بیفتد بسیار خطرناک است.

حیدری در پایان تصریح کرد: ظلم ملموس‌تر زمانی است که شهرداری به جای اجباری کردن پارکینگ، کوچه را به عنوان پارکینگ می‌ساختند و البته قطعا از نظر شرعی و حقوقی اشکال دارد.

غلامرضا حیدری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز