کسب جایزه دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۲:۴۶
کد خبر: ۹۱۷۹۱۵
کسب جایزه دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین
در رویداد استارتاپی این مراسم که ۱۷ مهرماه برگزار شد، استارتاپ ورسک از بین ۴۸ شرکت کننده، به عنوان استارتاپ برگزیده حمل و نقل و لجستیک معرفی و از آن تقدیر شد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با همکاری دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور مسئولان، اساتید و شرکت‌های برتر برگزار شد.

در رویداد استارتاپی این مراسم که ۱۷ مهرماه برگزار شد، استارتاپ ورسک از بین ۴۸ شرکت کننده، به عنوان استارتاپ برگزیده حمل و نقل و لجستیک معرفی و از آن تقدیر شد.

استارتاپ ورسک ارائه دهنده خدمات ردیابی آنلاین واگن های باری در ایران و ۱۶ کشور آسیا میانه و حوزه بالتیک است که به گفته مسیولان این استارتاپ به زودی خدمات جدیدی از این استارتاپ در اختیار صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل ریلی قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش دیگر، شرکت راه آهن کشش موفق به کسب جایزه و اخذ گواهینامه از نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین شد.

در سالیان اخیر ظهور فناوری‌های نوین و ایجاد تحولات در بازارهای جهانی، مدیریت زنجیره تأمین را پیش از پیش ضروری ساخته است ، بطوریکه سازمان های مختلف برای ایجاد و حفظ و جایگاه رقابتی خود، ناگزیر به استفاده از مفاهیم و تکنیک های مدیریت  زنجیره تامین هستند .

برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین این امکان را فراهم آورده تا  با معرفی الگو های برتر و تبیین استاندارهای جهانی  در راستای افزایش توانمندی لجستیکی صنایع مختلف و تقدیر و تشویق و هدایت واحدهای صنعتی و خدماتی کشور در جهت حرکت  در مسیر تعالی فعالیت لجستیک و زنجیره تامین گام  بردارد.

WhatsApp-Image-2019-10-26-at-1.57.09-PM-209x300

WhatsApp-Image-2019-10-26-at-1.57.30-PM-231x300

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز