این استان ها در هفته دیگر بارانی خواهند بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۶:۲۰
کد خبر: ۹۱۸۴۵۲
این استان ها در هفته دیگر بارانی خواهند بود
سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور، اعلام کرد: روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی تا ۸ درجه کاهش می یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده و در بخش هایی از جنوب و نوار شرقی کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

از بعدازظهر فردا با تقویت جریان های شمالی روی دریای خزر، گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریا و همچنین شمالغرب را نیز در بر می گیرد.

یکشنبه ضمن تشدید بارندگی در سواحل دریای خزر در مناطقی از شمالغرب، شمالشرق و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

روز دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر و در برخی مناطق واقع در دامنه های جنوبی البرز و مرز کشور ادامه یافته و روز سه شنله جوی به نسبت پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش می یابد. همچنین روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس به ویژه بخش های مرکزی و شرق ان مواج خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز