معاون شهردار تهران مطرح کرد:

همه ذینفعان شهری را پای میز تصمیم‌گیری آورده‌ایم/ تلاش ما ساختن شهری با مشارکت همه شهروندان است.

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۰:۳۲
کد خبر: ۹۱۸۷۹۳
همه ذینفعان شهری را پای میز تصمیم‌گیری آورده‌ایم/ تلاش ما ساختن شهری با مشارکت همه شهروندان است.
محمدرضا جوادی یگانه با اشاره به اینکه همه ذینفعان شهری باید پای میز مذاکره باشند از تلاش برای افزایش مشارکت شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ؛ محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، در نشست تخصصی "شهرهای زیست پذیر و تاب آور فراگیر برای همه" که در حاشیه همایش خشت طلایی تهران برگزار شد ، عنوان کرد: تهران شهری زنده به مردم و شهروندان است نه تنها به تاریخ و جغرافیایش بلکه مردم  اهمیت زیادی دارند. این شهر بر ارزش های جغرافیایی و تاریخی بنا شده که برای مردم ارزشمند است‌.

او افزود: تهران بر امر فرهنگ اجتماعی بنا شده است و همه به این امر پی بردند.  تلاش ما ساختن شهری با مشارکت همه شهروندان است.

جوادی یگانه تصریح کرد:  تهران برای همه شهری است که شهروندان در مورد مدیریت آن نقش نظارتی داشته باشند.  امروز بدون در نظر گرفتن شرایط زیست، زمان ، کودکان و سالمندان نمی‌توان به رویای تهرانی برای همه اندیشید و ما در حوزه فرهنگی اجتماعی تلاش کردیم آن را برآورده کنیم . ما ذینفعان شهری را پای میز تصمیم سازی آورده‌ایم . نمایندگان دستفروشان مترو، کودکان، دانش آموزان، زنان کارآفرین، کودکان کار ، مدیران محلات و شورایاران و شهرداران نواحی و نمایندگان موتورسیکلت ها و سایر افرادی که سیاست‌های اتخاذ شده پشت درهای بسته برای آنها سرنوشت‌ساز است را پای میز آورده ایم.

 معاون شهردار تهران با بیان اینکه باید سیاست‌ها و برنامه‌ها ماه عسل نگاه تمام تهرانی ها باشد، عنوان کرد: این امر الگو و دیپلماسی ما است تاکید ما بر گفتگو و تعامل و تبادل با دیگر کلان شهرهای بزرگ دنیا است. طرح‌ها و برنامه‌ها کمپین ها و مدل های موفق در ساختن شهری انسان محور را به خدمت گرفته ایم.

جوادی یگانه خاطر نشان شد: همکاری با کسب و کارهای گردشگری در شهر و معرفی استاندارد های خوب زیستن از جمله این موارد است تهران با محوریت شهری برای همه در تلاش برای افزایش سطح تعلق در شهر است. محور مهم،  تهران در ابعاد مختلف و احساس تعلق به شهر است که لزوماً با گسترش شهر محقق نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز