فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

کشف بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۴:۱۲
کد خبر: ۹۱۹۸۱۱
کشف بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق در ۷ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق در ۷ ماه نخست سال جاری کشف شد.

سردار "محمد قنبری" در بیان جزئیات این خبر گفت: فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی تدابیر ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده است.

وی افزود: پلیس سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تا پایان مهرماه، ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان سوخت و انواع کالای قاچاق کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۷ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۹۲ لیتر انواع سوخت قاچاق در ۷ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: در این مدت ۲۴۷ خودروی تانکردار و سوختکش توقیف و ۲۰۷ نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ابراز داشت: در مدت یاد شده، بیش از ۱۰۴ باند حرفه‌ای قاچاق کالا و سوخت شناسایی و متلاشی شدند که رشد ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌ها، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز