بلای وحشتناکی که این۲ مرد بر سر کودکان بی گناه تهرانی آوردند!

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۱۷۷۶
بلای وحشتناکی که این۲ مرد بر سر کودکان بی گناه تهرانی آوردند!
شرور که در بخش های شرقی تهران به کودکان تنها حمله می کردند توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری درباره دستگیری سارقان شرق تهران گفت: در شرق تهران، کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله بدون حضور والدین یا بزرگ تر‌ها در بوستان‌ها یا پارک‌ها در ساعت غیرشلوغ تردد داشته و در غلفت والدین، با افرادی نااهل آشنا شده و به سمت سیگار یا مواد مخدر گُل کشش پیدا کرده بودند.

وی افزود: دو شرور با شناسایی این کودکان در مناطق نارمک، شمال رسالت و فرجام، در موقعیت مناسب به آن‌ها حمله کرده و با ترساندن با قمه، وسایل ارزشمند آن‌ها مانند تلفن همراه و و جه نقد را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ حسنوند در توصیه‌ای به والدین ادامه داد: کانون اولیه تربیت فرزندان، خانواده است و والدین نباید از تربیت فرزندان غافل شوند و با تنها نذاشتن آنان در برابر خطر‌ها از انحراف فرزندان خود جلوگیری کنند.

وی افزود: از والدین می‌خواهیم علی الخصوص در ساعات غیر شلوغ، از تنها گذاشتن فرزندانشان در اماکن مختلف خودداری کنند. همچنین توصیه می‌کنیم از در اختیار قراردادن وسایل گران قیمت به کودکانی که به تنهایی از منزل خارج می‌شوند، جلوگیری کنند.

سرکلانتر چهارم درباره تعداد شاکیان گفت: این دو سارق، ۱۷ تلفن همراه به سرقت برده بودند که شاکیان شناسایی شده و سارقان به مجازات خود می‌رسند.

منبع:رکنا

نظر شما