رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان :

تعاملات با ایران را در حوزه جوانان افزایش خواهیم داد/ همکاری در پروژه یوروویژن و نخجوان با مشارکت ایران

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۲:۰۶
کد خبر: ۹۲۱۸۹۱
تعاملات با ایران را در حوزه جوانان افزایش خواهیم داد/ همکاری در پروژه یوروویژن  و نخجوان با مشارکت ایران
"الشان حسین اف" با اشاره به اینکه در آینده روابطمان را با ایران گسترش خواهیم داد، عنوان کرد: هیات جوانان جمهوری آذربایجان در بسیاری از زمینه ها تجربیات خوبی دارند که می توانند این تجربیات را با سایر کشورها به اشتراک بگذارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ الشان حسین اف" رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان در دیدار صبح امروز با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گفت: خوشبختانه رابطه خوبی مابین دولت جمهوری آذربایجان و ایران برقرار است. در این دیدار نیز در نظر داریم تا یشتر به موضوعات مختص به جوانان بپردازیم.

او با اشاره به اینکه در آینده روابطمان را با ایران گسترش خواهیم داد، عنوان کرد: هیات جوانان جمهوری آذربایجان در بسیاری از زمینه ها تجربیات خوبی دارند که می توانند این تجربیات را با سایر کشورها به اشتراک بگذارند.

"حسین اف" افزود: پایه اولیه کارهایمان در حوزه جوانان است و تلاش داریم تا این حوزه را با همکاری ایران بیش از گذشته توسعه دهیم.

رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان آذربایجان رابطه خوبی با سایر کشورها دارد. در این راستا می‌خواهیم این روابط را با کشوری مانند ایران که با آنها اشتراکات تاریخی و فرهنگی بسیاری داریم گسترش دهیم.

او با تاکید بر اینکه پروژه‌های مشترک بسیاری را با ایران در دست انجام داریم گفت: به عنوان مثال یوروویژنی را در سطح کوچک شده خواهیم داشت و همین طور مجموعه نخجوان را به طور همزمان با ایران پیش خواهیم برد.

رئیس بخش حوزه جوانان جمهوری آذربایجان با اشاره به روابط ورزشی گسترده‌ این کشور با ایران، تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران دو کشور به خوبی با یکدیگر تعامل دارند، به مین منظور در نظر داریم تا با وزارت ورزش و جوانان نیز این تعاملات را داشته باشیم.

"حسین اف" تاکید کرد: ساختارهای فیزیکی جمهوری آذبایجان به ویژه در منطقه غربی این کشور بسیار خوب است چنانکه مجموعه ای تحت عنوان تعلیم و استراحت "آموزش و تفریحی" داریم.

او در پایان گفت: از ایران متشکریم که وقتش را در اختیار ما قرار داد. همچنین امیدواریم جوانان ایران و آذربایجان از کنار چنین دیدارهایی نتایج مثبتی را به دست آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز