رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان:

وجود پتانسیل‌های مشترک میان ایران و آذربایجان و افزایش همکاری‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۰۸:۴۶
کد خبر: ۹۲۲۳۳۷
وجود پتانسیل‌های مشترک میان ایران و آذربایجان و افزایش همکاری‌ها
اَلشان حسین اُف با بیان اینکه این سفرها در راستای حوزه جوانان مثمر ثمر و مهم خواهد بود، گفت: زیرا پتانسیل‌های مشترک بسیاری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و علمی وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اَلشان حسین‌اُف «رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان» در رابطه با اهداف و تعاملات جوانان دو کشور به خبرگزاری برنا گفت: این سفرها  در راستای حوزه جوانان مثمرثمر و مهم خواهد بود. چراکه پتانسیل‌های مشترک بسیاری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و علمی وجود دارد.

او ادامه داد: در سطح روسای جمهور دو کشور زمینه های خوبی برای فعالیت و ارتباط بین جوانان جمهوری آذربایجان و ایران ایجاد شده که ما به دنبال تحقق این اهداف هستیم.

رئیس بخش حوزه جوانان و سازمان‌های دانشجویی جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان به تجربیات خوبی در حوزه جوانان دست پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: 28 سال از استقلال کشور جمهوری آذربایجان گذشته و در این زمان تجربیات خوبی را در حوزه جوانان کسب کرده‌ایم که تمایل داریم آن‌ها را با سایر کشورها به اشتراک بگذاریم.

حسین‌اُف در پاسخ به این سوال که آیا در آینده این تعاملات را ادامه خواهید داد، خاطرنشان کرد: همسایگی این دو کشور در کنار اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، می‌تواند روابط بین آن‌ها را تقویت کرده و زمینه ارتباط بیشتر را در آینده فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز