رئیس دانشکده کارافرینی دانشگاه تهران عنوان کرد:

کارآفرینی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۸:۰۶
کد خبر: ۹۲۲۸۲۲
کارآفرینی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور
نشست خبری برگزاری مراسم هفته جهانی کارآفرینی در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در ابتدای این دیدار غلامحسین حسینی‌نیا، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، با بیان اینکه هفته ملی کارآفرینی کاری است که شکل ملی پیگیری می‌شود و جهانی است، گفت: در حال حاضر همزمان در ۱۷۰ کشور دنیا این‌ مراسم برگزار می‌شود و در واقع بزرگترین مراسم هماهنگ در خصوص کارافرینی در سرتاسر دنیاست.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ادامه داد: فلسفه وجودی این رویداد تلاشی است برای تربیت و پرورش و تفکر نسل جدید کارآفرینان تا در آینده به عرصه وارد شوند چیزی که بیش از هر زمان دیگری در کشور ما به آن نیاز است.

حسینی‌نیا افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور در حال حاضر را می توان پرداختن به مقوله کارآفرینی دانست.

وی در ادامه به سابقه برگزاری این مراسم در کشور پرداخت و گفت: ششمین سال است که در دانشکده کارآفرینی و با همکاری شرکای اجتماعی مانند وزارت تعاون و صندوق کارآفرینی این مراسم برگزار می شود. فرصت بسیار خوبی است که تصمیم‌سازان حاضر شوند و سیاست‌های خود را تشریح کنند، برای مثال کارآفرینانان از شکست‌ها و پیروزی‌های خود در عرصه‌های مختلف بگویند و همچنین عامه مردم نیز از طریق شرکت در مسابقات و کارگاه های آموزشی تشویق به این موضوع شوند که توانمندی‌های خود را نشان دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز