آذری جهرمی در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی خبر داد:

دسترسی ارتباطی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۹۲۲۸۵۶
دسترسی ارتباطی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به استان یزد و در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی استان از دسترسی همگانی ۱۰۰ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد جواد آذری جهرمی، در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی استان یزد و در ارتباط ویدیو کنفرانس با حسن روحانی رئیس جمهور با اشاره به فعالیت ۲۸۴ شرکت فناورانه در استان یزد، گفت: امروز از استارت آپی با عنوان «بازرگام» رونمایی شد که با سرمایه گذاری خرد ۵۱ هزار نفر، محصولات کشاورزی را از دست کشاورزان با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار و با کیفیت تضمین شده به مصرف کننده می رساند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: این استارآپ کار خود را در شهرهای تهران، یزد و اصفهان با روزی هزار سفارش آغاز کرده است.

مهندس جهرمی آغار بکار دومین اپراتور پستی کشور در یزد را یکی دیگر از اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: ۳ هفته پیش نیز نخستین اپراتور خصوصی پست در راستای برنامه های  دولت تدبیر و امید در تهران آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه در دسترسی ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و پهن باند، افزود: با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی و انجام ۵ پروژه اساسی و همکاری اپراتور ها ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان یزد دارای ارتباط شدند.

وزیر ارتباطات جایگاه استان یزد را از نظر شاخص ارتباطات و فناوری اطلاعات در رده سوم اعلام کرد.

نظر شما