کشته شدن ۴ زائر درتصادف اتوبوس

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷:۱۳
کد خبر: ۹۲۲۸۶۳
کشته شدن ۴ زائر درتصادف اتوبوس
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تصادف اتوبوس حام زائران پاکستانی با یک کامیون در کیلومتر ۲۵ جاده نهبندان-زاهدان چهار کشته و ۴۶ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند با اعلام این خبر، افزود: ساعت چهار و ۱۳ دقیقه بامداد امروز، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۲۵ جاده نهبندان-زاهدان، دو سرنشین کامیون (ایرانی) و دو نفر از سرنشینان اتوبوس (پاکستانی) فوت کردند.

وی اظهار کرد: اتوبوس زائران پاکستانی ۴۹ سرنشین داشت که ۴۶ نفر آنها مصدوم و پس از تریاژ در صحنه تصادف و اولویت بندی، با استفاده از آمبولانس های اورژانس بلافاصله به بیمارستان نهبندان برای بررسی و درمان منتقل شدند.

کولیوند گفت: مصدومان این حادثه هم اکنون در بیمارستان نهبندان در حال مداوا هستند.

وی افزود: یک اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از زابل برای کمک به انتقال مصدومان این حادثه اعزام شده است. ۵ نفر از زائران که جراحت شدیدتر داشتند به بیمارستان بیرجند منتقل و بقیه مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با قدردانی از سرعت عمل کادر اورژانس و بیمارستان شهید آتشدست شهرستان نهبندان در انتقال و پذیرش مصدومان، وضعیت فعلی مجروحان را رضایت بخش اعلام کرده و افزود: به زودی اکثر مصدومان پس از درمان های سرپایی از بیمارستان ترخیص می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز