با انجام این رژیم بی نقص در کمترین زمان ممکن وزن خود را کاهش دهید

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۵:۱۶
کد خبر: ۹۲۳۱۹۱
با انجام این رژیم بی نقص در کمترین زمان ممکن وزن خود را کاهش دهید
داشتن یک رژیم کامل و موثر برای کاهش وزن یکی از ضروریات است. شما هم با رژیم زیر می توانید در برنامه کاهش وزن تان موفق شوید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برای اینکه بتوانید وزنتان را کاهش دهید باید یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید و حتما" ورزش کنید. اگر میزان کالری مصرفی روزانه خود را محدود کنید و هر روز فقط حدود۱۲۰۰ کالری مصرف کنید ، دیگر لزومی ندارد غذاهای مورد علاقه خود را از رژیم غذایی تان حذف کنید ، البته اگر واقعا" تصمیم دارید به وزن ایده آل خود برسید ، ورزش را نباید هرگز فراموش کنید.

صبحانه در رژیم کاهش وزن

برای صبحانه می توانید یک تکه نان تست و یا هر نان دیگری که از گندم تهیه شده باشد ، استفاده کنید .

می توانید یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و یا مربا نیز روی آن بمالید . کره بادام زمینی سرشار از فیبر و پروتئین است و به همین دلیل سطح قند خون شما را تنظیم می کند و باعث می شود برای مدت بیشتری احساس سیری داشته باشید و دیرتر گرسنه می شوید.

این تکه نان را می توانید همراه مقداری ماست کم چرب و یا مقداری میوه بخورید. اگر به خوردن قهوه و یا چای عادت دارید می توانید یک فنجان قهوه و یا چای هم به این وعده اضافه کنید و یک لیوان هم آب بخورید. به این ترتیب یک صبحانه سالم و کم چرب میل کرده اید و فقط حدود ۳۰۰ کالری مصرف کرده اید.

نهار در رژیم کاهش وزن

یک فلفل دلمه ای انتخاب کنید ، قسمت بالای آن را ببرید و دانه های سفید داخل آن را کاملا" خارج کنید و با آب بشویید . سر بریده شده فلفل را دور نیندازید.

داخل فلفل دلمه ای را با برنج طعم دار شده پر کنید ، کمی پنیر روی آن قرار دهید و قسمت بریده شده را دوباره سرجایش قرار دهید. این فلفل دلمه ای را حدود ۳۰ دقیقه داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. برنج کاملا" نرم می شود و پنیر آب می شود. این غذا حدود ۳۰۰ کالری انرژی دارد.

شام در رژیم کاهش وزن

حدود یک فنجان ماکارونی را حدود ۱۲ دقیقه در آب جوش بپزید .

به اندازه یک کاسه سالاد درست کنید ، این سالاد می تواند شامل کاهو ، پیاز و گوجه فرنگی باشد . سعی کنید در سالادتان از مواد کم کالری استفاده کنید تا بتوانید مقدار بیشتری بخورید . این سالاد را با روغن زیتون ، سرکه بالزامیک ، نمک و فلفل طعم دار کنید.

ماکارونی را آبکشی کنید و با این سالاد مخلوط کنید ، این غذای سالم حدود ۳۰۰ کالری انرژی دارد.

میان وعده ها در رژیم کاهش وزن

یک سیب را ببرید و کم کم بخورید. آهسته خوردن باعث می شود که بدن بتواند مواد غذایی را کاملا" جذب کند و در نتیجه شما برای مدت بیشتری احساس سیری می کنید و دیرتر گرسنه می شوید.

یک مشت آجیل بخورید ، آجیل حاوی مقدار زیادی چربیهای مفید و ویتامین است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز