بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۹:۳۹
کد خبر: ۹۲۳۳۹۵
بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری
سردار زاهدیان در جمع خبرنگاران گفت: در طول سال جاری کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از ۵۳۰‌تن بوده و اخرین آمار در خصوص کشفیات حاکی از این است که ۷۲ درصد با کار اطلاعاتی پلیس منجر به کشف شده و بیش از ۷۰ درصد این کشفیات در استان های شرقی و حاشیه شرق بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با جدیت و تلاش مضاعف در حوزه جمع آوری مواد مخدر امسال در بُعد جمع آوری معتادین متجاهر در معابر شهری اقدامات خوبی صورت گرفته و در راستای کشفیات تهران بزرگ‌ جهش فوق العاده ای در برخورد با قاچاقچیان داشته ایم.

زاهدیان ادامه داد: طرح هایی در خصوص پاکسازی محیط نزدیک به مدارس، پارک ها و معابر عمومی به صورت روزانه انجام می شود، همچنین از اصحاب رسانه که همواره یار و همراه پلیس بوده اند.

او با اشاره به این موضوع که برنامه ریزی های که در دستور کار پلیس قرار گرفته حاکی از تلاش های خوب نیروهای مرزبانی دارند،تصریح کرد:طی هفته های گذشته بیش از ۶ تن مواد مخدر در محدوده مرزی در سراوان و ۲و نیم تن در محدوده مرزی میرجاوه کشف شده که اقدامات بسیار خوبی بود این کشفیات در نقطه صفر مرزی کشف و عناصر دخیل در شبکه قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شوند.

وی در پایان نیز گفت: پلیس با اقدامات جدی و تمرکز بر روی شبکه های قاچاق به دنبال دستگیری با قاچاقیان است.

نظر شما