تهران بارانی می‌شود/ برخی نقاط ایران سفیدپوش می‌شوند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۸:۵۲
کد خبر: ۹۲۳۷۷۴
تهران بارانی می‌شود/ برخی نقاط ایران سفیدپوش می‌شوند
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه پایداری و وارونگی هوا در تهران تا فردا خبر داد و گفت: از شنبه بارش‌ها در تهران شروع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: طی امروز و فردا صبح وضعیت پایدار جوی و وارونگی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا بعدازظهر انتظار داریم ناپایداری‌ها از سمت غرب شروع و بخش‌هایی از سواحل دریای خزر را درگیر کند که این موضوع در کلانشهر‌ها نیز پیش بینی شده است.

ضیاییان با تاکید بر اینکه برای روز پنج شنبه بارش‌هایی را برای سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌کنیم که شدت بارش‌ها در غرب گیلان متمرکز است، افزود: برای روز جمعه کماکان بارش‌ها را در سواحل دریای خزر خواهیم داشت که ممکن است با شدت بیشتری از روز قبل همراه باشد.

وی با بیان اینکه از روز جمعه کاهش نسبی دما را در مناطق شمال غرب و نیمه شمالی کشور شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: بارش‌های پراکنده‌ای را در مناطق زلزله زده عمدتا در شرق آذربایجان شرقی و شمال استان زنجان شاهد خواهیم بود که در نقاط مرتفع می‌تواند به صورت بارش برف هم باشد.

ضیاییان با تاکید بر اینکه بارش‌ها انتظار داریم که در روز شنبه مناطق گسترده‌تری را در بر بگیرد، گفت: بارش باران در تهران برای روز شنبه پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پایداری جو که همراه با وارونگی هواست تا فردا در تهران ادامه خواهد داشت.

نظر شما
پرونده ویژه