گزارش لحظه به لحظه از ثبت‌نام برنامه اقدام ملی مسکن در چهار استان؛

تکمیل ظرفیت ۵۰ درصدی طرح اقدام ملی در ٣ استان

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۱:۲۶
کد خبر: ۹۲۳۸۸۴
تکمیل ظرفیت ۵۰ درصدی طرح اقدام ملی در ٣ استان
گزارش لحظه‌به‌لحظه از ثبت نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن در چهار استانِ سیستان و بلوچستان، قم، خراسان‌جنوبی و خراسان‌شمالی اعلام شد. به گفته دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی علاوه بر اتمام ثبت نام استان قم در مجموع در سه استان دیگر ظرفیت شهرهای سه استان دیگر ۵٠ درصد تکمیل شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دفتر اقتصاد مسکن آخرین آمار ثبت نام متقاضیان برنامه اقدام ملی تولید مسکن را تا ساعت١٧:٣٠امروز ۲۱ آبان را اعلام کرد.

بر این اساس در استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی که در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام آنها از ۱۰ صبح امروز آغاز شده است تا ساعت ١٧:۳۰ ظرفیت ۵٠ درصد شهرهای سه استان تکمیل نشده تکمیل شده است.

بر اساس آخرین آمار، استان قم به حد نصاب رسیده و سایت برای ثبت نام این استان در برنامه اقدام ملی مسکن بسته شده است. همچنین در خراسان جنوبی نیز شهرهایقائن، فردوس، اسدیه، سربیشه، طبس، سه قلعه، نهبندان، سرایان، اسلامیه، بشرویه،حاجی آباد، خوسف و عشق آباد تکمیل شده اند و در سیستان و بلوچستان نیز شهرهاینوک آباد، زهک، مهرستان، سوران و میرجاوه و در خراسان شمالی شهرهای شیروان، اسفراین، گرمه نیز به اتمام رسیده‌اند.

گقتنی است: پیش‌تر در استان قم که با پنج شهر شرکت کرده بود ثبت نام این استان تکمیل و سایت ثبت نام برای قم بسته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز