در نشست شورای ترافیک کشور تاکید شد:

لزوم کاهش جان باختگان حوادث رانندگی

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۷:۱۵
کد خبر: ۹۲۳۹۴۹
لزوم کاهش جان باختگان حوادث رانندگی
اعضای شورای ترافیک شهر‌های کشور بر لزوم کاهش جان باختگان حوادث رانندگی در شش ماهه دوم سال تاکید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی جمالی نژاد، رئیس این شورا، در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور افزود: ۲۵ درصد از مجموع جان باختگان تصادفات رانندگی در حوزه درون شهری رخ می‌دهد که آمار جان باختگان تصادف‌های رانندگی در حوزه شهری در سال ۱۳۹۷ در مقایسه با سال ۱۳۹۶ حدود ۲.۳ درصد کاهش یافته، اما آمار در شش ماهه اول سالجاری ۲.۷ درصد افزایش یافته است که بایستی تا پایان سال تدبیر شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی، استان‌های گلستان و اصفهان و شهر تهران بزرگ در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ بیشترین میزان کاهش را در جان باختگان تصادفات و استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه بیشترین میزان افزایش جان باختگان تصادفات رانندگی درون شهری را داشته اند.

جمالی نژاد با اشاره به دو قشر آسیب پذیر عابران پیاده و موتورسواران در تصادف رانندگی در شش ماه اول سال ۱۳۹۸ اعلام کرد: عابران پیاده با ۴۴ درصد و موتورسواران با ۳۱ درصد بیشترین میزان جان باختگان را تشکیل داده اند.

رئیس شورایعالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور افزود: خودرو‌های سواری با ۵۶.۳ درصد و موتورسیکلت با ۳۶.۲ درصد بیشترین میزان تصادف‌ها را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز