دعوت به دعوا در اینستاگرام؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۲:۳۳
کد خبر: ۹۲۴۴۰۶
دعوت به دعوا در اینستاگرام؟
رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از درگیری ۶ شرور که در صفحه اینستاگرامشان دعوت به نزاع کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رضا ملکوتی، گفت: وقوع یک فقره درگیری بین هشت مرد جوان در محدوده خیابان عارف قزوینی و خیابان عبید زاکانی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی به کلانتری امامزاده حسن اعلام شد و شهروندان اعلام کردند که در جریان آن شش شرور، دو تن از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از زخمی کردن آنها از محل گریخته‌اند.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم مبنی بر حضور عوامل اورژانس در محل نیز انجام شد، گفت: تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و با حضور ماموران در محل تحقیقات پلیسی در خصوص شرح ماجرا انجام و بلافاصله هر دو مصدوم برای ارائه خدمات درمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که دو تن از متهمان با گذاشتن پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصدومان برای درگیری دعوت کرده‌اند.

رییس کلانتری امام زاده حسن با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره ۴ تن از افراد شرور شناسایی شد، گفت: مشخص شد که هر ۴ متهم پیش تر سابقه درگیری و شرارت دارند که مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

ملکوتی افزود: ماموران در ۶ عملیات منسجم و مستقل هر ۶ شرور را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی هر شش شرور با صدور قرار ده میلیارد ریالی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما
پرونده ویژه