عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری برای فصل سرما آماده‌تر باشد/ تخریب اموال عمومی به نفع هیچ‌کس نیست

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۳:۵۳
کد خبر: ۹۲۵۲۸۴
شهرداری برای فصل سرما آماده‌تر باشد/ تخریب اموال عمومی به نفع هیچ‌کس نیست
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که شهرداری برای فصل سرما آماده‌تر باشد، گفت: تخریب اموال عمومی به نفع هیچ‌کس نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورا طی تذکری به موضوعات روز گذشته در پایتخت اشاره داشت و گفت: شورای شهر تهران در خصوص ایجاد فضاهایی برای تجمع‌های مسالمت‌آمیز مصوبه ای داشت که  این مصوبه شورا در هیئت تطبیق، رد و اعلام شد تشخیص این موارد در صلاحیت و حدود اختیارات شوراها نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات روز گذشته و تخریب اموال عمومی از شورای تأمین درخواست می‌کنم برای آنکه شاهد این‌گونه اتفاقات در سطح خیابان‌ها نباشیم و اعتراضات به شیوه مسالمت‌آمیز باشد، مکان‌هایی برای این نوع اعتراضات فراهم شود.

حجت نظری تصریح کرد: این اتفاقات که پیرو افزایش قیمت بنزین رخ داده است، حائز اهمیت بوده و باید به ‌رسمیت شناخته شود اما مردم باید اعتراضات خود را به صورت مسالمت‌آمیز و دموکراتیک بیان کنند. بستن معابر و اتفاقاتی که ناشی از اعتراضات بود، مانند آتش زدن اتوبوس‌ها، سرمایه‌های شهر را از بین می‌برد.

وی تأکید کرد: در شرایطی که خرید اتوبوس با مشکل همراه است و تحریم‌ها، ما را در تهیه تجهیزات شهری با دشواری روبرو کرده؛ نه به نفع شهر است و نه شهروندان که به دلیل اعتراضات، به تجهیزات شهری آسیب بزنیم.

نظری همچنین در مورد بارش برف روز گذشته با بیان این که از دو هفته قبل شهرداری می‌دانست که قرار است برف ببارد گفت: اما در برخی از مناطق تمهیدات به خوبی اندیشیده نشده بود و به همین دلیل هم مقابله خوبی با برف صورت نگرفت.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این‌بار هم صدا و سیما غیرمنصفانه به شهرداری تاخت گفت: این در حالی بود که قریب به اتفاق مناطق عملکرد خوبی داشتند اما شهردار باید درجای خود برای شهرداران و مناطقی که عملکرد خوبی نداشتند فکری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز