گزارش؛

پیاده کردن مسافران اتوبوس در وسط یکی از میدان‌های اصلی پایتخت/ اتوبوسرانی: تا الان رانندگان اتوبوس در حق مسافرین لطف کردند!

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۴:۳۷:۰۱
کد خبر: ۹۲۵۴۲۰
پیاده کردن مسافران اتوبوس در وسط یکی از میدان‌های اصلی پایتخت/ اتوبوسرانی: تا الان رانندگان اتوبوس در حق مسافرین لطف کردند!
روز گذشته یکی از اتوبوس‌های خط پایانه امام خمینی برخلاف رویه چندین ساله، مسافرین را در وسط میدان پیاده می‌کند و اعلام می‌دارد که ایستگاه پایانی است که این اقدام همزمان با افزایش قیمت بنزین شائبه برای این سیستم حمل و نقل ایجاد کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح روز گذشته یکی از اتوبوسرانان خط «پایانه امام خمینی» با اشاره به نامه‌ای که از سوی بهره‌بردار اتوبوسرانی ارسال شده، مسافرین را به یکباره وسط میدان امام خمینی پیاده می‌کند و اعلام می‌دارد ایستگاه پایانی است.

یکی از شهروندان با اعلام این خبر و با بیان این که بیش از دو سال است هر روزه از این خط اتوبوس استفاده می‌کند و ایستگاه پایانی این اتوبوس طی این سال‌ها پایانه فیاض‌بخش و یا پایانه امام خمینی بوده، گفت: همان‌گونه که در بالای تابلو اتوبوس نوشته، مقصد پایانی، پایانه امام خمینی است. این در حالی است که پس از چند سال صبح دیروز به یکباره اعلام می‌کنند ایستگاه پایانی از ابتدا میدان امام خمینی بوده است.

او اضافه کرد: حداقل اگر تصمیمی اتخاذ می‌شود و بناست تغییری ایجاد کنند قبل از آن که سوار بشویم اعلام کنند. این در حالی است که در ایستگاه میدان امام خمینی متوجه موضوع شدم و راننده به یکباره همه مسافرین را پیاده کرد. ناچار در سرمای ساعت 8:30 صبح دیروز بیش از نیم ساعت پیاده روی کردیم.

به گفته این مسافر طی روزها و سال‌های گذشته اتوبوس توقف در میدان امام خمینی داشته اما به عنوان ایستگاه آخر از آن یاد نمی‌شده است و این امر بدین معناست که یک ایستگاه از سرویس‌های اتوبوس که حمل و نقل عمومی بوده، کاسته شده است.

این شهروند در ادامه اعتراض خود اظهار کرد: این مصداق مردم آزاری است. هنگامی که اتوبوس تا پایانه باید برود و حتما از مسیر مشخص باید تردد کند اما مسافران را در میدان پیاده می‌کند و با ماشین خالی به پایانه می‌رود، حق مردم را پایمال می‌کند چراکه همانگونه که از نامش مشخص است حمل و نقل عمومی است.

او تاکید کرد: چگونه تشویق می‌کنند از حمل و نقل عمومی استفاده کنید اما از تعداد ایستگاه‌ها می‌کاهند و در سرما و وسط میدان مردم را پیاده می کنند.

اتوبوسرانی: تاکنون رانندگان شخصی عمل می‌کردند!

خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا با روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی تماس حاصل کرد. مددی، یکی از کارشناسان این سازمان، در توضیح این اتفاق گفت: مقصد این خط اتوبوس در میدان امام خمینی است. رانندگان مسیری را باید دور بزنند و به پایانه بروند و باید قبل از میدان مسافران را پیاده کنند. برخی از این رانندگان به دلیل اینکه مسیر را همیشه می‌رفتند مسافرین را با خود می‌بردند اما نباید مسافران را تا پایانه منتقل کنند. تاکنون رانندگان شخصی عمل می‌کردند.

او افزود: رانندگان لطف می‌کردند که تا پایانه فیاض افراد را منتقل می‌کردند. اصلاحی اتفاق نیفتاده و رانندگان تا الان لطف کرده‌اند با این وجود باز هم بررسی خواهیم کرد.

علیخانی: این رفتارها را تائید نمی‌کنیم

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در واکنش به این رفتار سازمان اتوبوسرانی گفت: من از این امر بی‌اطلاع هستم. اگر این برخورد با مردم شده باشد تائید نمی‌کنیم و اشتباه است و حتما پیگیری خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز