در کالیفرنیا اتفاق افتاد:

۹ نفر هدف تیراندازی جمعی قرار گرفتند

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۵۵۲۳
۹ نفر هدف تیراندازی جمعی قرار گرفتند
رسانه های آمریکایی به نقل از پلیس شهر فرزنوی ایالت کالیفرنیا اعلام کردند در تیراندازی جمعی یکشنبه شب دستکم ۹ نفر هدف قرار گرفتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شبکه خبری سی بی اس به نقل از شبکه تلویزیونی KGPE-TV وابسته به سی بی اس  به نقل از «بیل دولی» رئیس پلیس این شهر گزارش داد: مظنون یا مظنونان به یک گردهمایی خانوادگی و دوستانه که مشغول تماشای فوتبال در حیاط خلوت منزل مسکونی خود بودند حمله و شروع به تیراندازی کرد.

رئیس پلیس شهر فرزنو افزود: دستکم ۹ نفر در این تیراندازی هدف قرار گرفتند و تعدادی از آنها در دم کشته شدند

حال برخی دیگر که به بیمارستان واقع در محل حادثه منتقل شده اند وخیم است.

هنوز گزارش چندانی درباره مظنون یا مظنونان منتشر نشده است اما به گفته پلیس فرزنو در گفت وگو با شبکه خبری سی بی اس، ماموران و کاراگاهان مشغول جستجوی منطقه برای یافتن شاهدان و بازبینی دوربین های مخفی برای یافتن ردپایی از مظنونان  هستند.  

این حمله ساعت ۶ بعد از ظهر یکشنبه به وقت آمریکا انجام شد.

برخی خبرگزاری ها از جمله رویترز نوشت پلیس تعداد کشته ها را در کنفرانس خبری اواخر روز یکشنبه اعلام نکرد اما گفت در بین ۹ نفری که در معرض این حمله بوده اند تعدادی کشته  شده اند.

اسپوتنیک به نقل از رسانه ها،  تعداد کشته ها را ۴ نفر و زخمی ها را بیش از ۶ نفر اعلام کرد و نوشت قربانیان اتباع آسیایی در رده سنی بین ۲۵ تا ۳۵ سال بوده اند.

آمریکا همواره با حوادث تیراندازی در ایالت های مختلف این کشور مواجه بوده است و این موضوع انتقاد شدید مخالفان حمله سلاح را در این کشور برانگیخته است. این هفته شنبه شب پنج عضو یک خانواده از جمله سه کودک در حادثه تیراندازی در جنوب ایالت کالیفرنیا در آمریکا کشته شدند.

شامگاه جمعه نیز یک فرد مسلح در جریان مسابقه فوتبال میان ۲ تیم دبیرستانی در ورزشگاه نیوجرسی به روی مردم آتش گشود که بر اثر آن دو نفر زخمی شدند.

هفته پیش عامل تیراندازی در دبیرستانی در کالیفرنیا که پس از کشتن دو تن و زخمی کردن سه نفر دیگر خود را هدف گلوله قرار داد، به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

این دانش‌آموز مسلح پس از ورود به دبیرستان محل تحصیل خود در شهر «سانتا کلاریتا» واقع در ۵۱ کیلومتری جنوب غرب شهر لس‌آنجلس، ۲ دانش‌آموز را کشته و ۳ دانش‌آموز دیگر را زخمی کرد.

نظر شما