آزادی ۲کودک خردسال از چنگ آدم‌ربایان

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۹۲۵۵۸۸
آزادی ۲کودک خردسال از چنگ آدم‌ربایان
رئیس‌پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از رهایی دو گروگان خردسال از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، گفت: در پی ربوده‌شدن دو کودک خردسال در خیابان انقلاب شهر زاهدان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند. وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در محل حادثه مشخص شد این دو کودک سه و پنج‌ساله همراه والدین‌شان داخل خودرو بودند که سرنشینان یک دستگاه پژو 405، با تهدید سلاح کلاشنیکف و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر، آنها را گروگان گرفته و به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه متهمان با خانواده آنها تماس گرفتند و برای رهایی فرزندشان یک میلیارد و 400 میلیون تومان مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده این دو کودک خردسال با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز کردند. وی بیان کرد: کمتر از 24 ساعت از زمان گزارش گروگان‌گیری، آدم‌ربایان با تنگ‌شدن عرصه بر خود و اطلاع از شناسایی‌شان از سوی پلیس، افراد ربوده‌شده را ساعت 17 عصر روز شنبه صحیح و سالم آزاد و در مسجدی در کیلومتر ۲۵جاده زاهدان به خاش رها کردند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد:  تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم‌ربایی با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز