معاون شهردار تهران خبر داد:

افزایش سقف بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران/ ارسال اصلاحیه لایحه بودجه امسال طی ۱۰روز آینده

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۰:۳۷
کد خبر: ۹۲۵۷۲۲
افزایش سقف بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران/ ارسال اصلاحیه لایحه بودجه امسال طی ۱۰روز آینده
حامد مظاهریان با اشاره به اینکه اصلاحیه بودجه امسال طی ده روز آینده به شورا ارسال خواهد شد، از افزایش 6 هزار میلیاردی سقف بودجه سال 98 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در خصوص ارائه لایحه اصلاح بودجه سال 98 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: امسال اولین سال اجرای برنامه سوم توسعه شهر تهران بود و با توجه به اینکه جدول منابع و مصارف سال‌های برنامه، اخیرا به تصویب شورای شهر رسیده است، بودجه امسال نیز بر مبنای این جداول باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: بر اساس جدول منابع و مصارف سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران که به تصویب شورای شهر تهران رسیده است، رقمی حدود 25 هزار میلیارد تومان برای سال 98 در نظر گرفته شده، که در همین راستا، تا 10 روز آینده لایحه اصلاح بودجه سال 98 شهرداری برای تطبیق با برنامه سوم، به شورای شهر ارائه خواهد شد.

به گفته معاون شهردار تهران، فرآیند تدوین لایحه با دریافت پیشنهادات بودجه‌ای مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تابعه شهرداری تهران در حال انجام است و به زودی نهایی می‌شود.

مظاهریان تصریح کرد: تمام تلاش بخش اقتصادی شهرداری تهران برای چهار ماه باقی مانده تا پایان امسال، بر شناسایی و افزایش درآمدهاست تا هم بتواند هزینه‌های تحمیلی را جبران کند و هم بودجه مناسبی را برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص دهد.

نظر شما
پرونده ویژه