با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه ازدواج آسان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۹:۳۰
کد خبر: ۹۲۵۹۹۴
افتتاح نمایشگاه ازدواج آسان در نمایشگاه بین‌المللی تهران
نمایشگاه ازدواج آسان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و رئیس شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ همزمان با برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی تهران، نمایشگاه ازدواج آسان در قالب  عرضه کالاهای اصلی ازدواج  با حضور اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و حسین زاده، رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، افتتاح شد و کار خود را در سالن های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد.

این نمایشگاه تا روز جمعه اول آذر ماه نیز در این محل ادامه خواهد داشت و هدف از آن فراهم کردن کالاهای اصلی و شروع زندگی آسان برای جوانان است که تمامی کالاها با قیمت مناسب و به‌صورت اقساط عرضه می‌شود و در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش جنبی نمایشگاه مقرر است مراکز تخصصی ازدواج و خانواده برپا شود و به ارائه خدمات مشاوره به زوج‌های جوان بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز