کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۳:۰۰
کد خبر: ۹۲۶۶۱۶
کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۰۰ کیلو مواد افیونی طی یک عملیات در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار غلامرضا جعفری دراین باره گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان مبنی بر برخورد با سوداگران مرگ ، مأموران با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر از استان های شرقی کشور در ساحل عماریه واقع در شهرستان" پارسیان"، مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران دریابانی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند ، سرانجام محل تخلیه محموله مواد مخدر را در حاشیه یکی از خورهای ساحلی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچیان با شیوه و شگرد خاصی با تعدادی کولبر اقدام به تخلیه مواد مخدر از ساحل به سمت کوهستان و از آن طریق مواد را منتقل می کردند، اذعان داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی و فرار به سمت کوهستان کردند که با برتری آتش مأموران آنها با رها کردن 400 کیلو گرم تریاک از محل متواری شدند.

سردار جعفری با تقدیر از عملکرد خوب کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و مواد مخدر در اولویت کارهای پلیس است و نیروی انتظامی مقتدرانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مقابله می کند.

نظر شما