مترو تهران رایگان شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۹۲۷۹۶۹
مترو تهران رایگان شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی در میدان انقلاب اسلامی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز کلیه خدمات مترو در تمامی خطوط رایگان خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرنوش نوبخت، گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت از اقدار و امنیت ملی و به منظور تسهیل در رفت و آمد شرکت کنندگان تصمیم گرفته شد از ساعت ۱۲:۳۰ امروز تا پایان مراسم خدمات در کلیه خطوط مترو تهران رایگان شود.

وی ادامه داد: پس از پایان مراسم نیز شهروندان با حضور در ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاترشهر و همچنین ایستگاه توحید می‌توانند از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

همچنین تیم های اوژانس و آتش نشانی به منظور تامین ایمنی و ارائه خدمات درمانی به مردم در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب اسلامی مستقر شده‌اند و همچنین پلیس راهور تهران بزرگ نیز محدودیت ترافیکی در این منطقه را اجرا خواهد کرد.

راهپیمایی مردم تهران از ساعت ۱۴:۳۰ در چهار مسیر اصلی به میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز