مرز مهران بازگشایی شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۶:۴۳
کد خبر: ۹۲۷۹۹۷
مرز مهران بازگشایی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای تردد زائران ایرانی به سمت عراق و عتبات عالیات بازگشایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد نوذری اظهار داشت: این مرز باتوجه به ناآرامی‌های یک ماه گذشته کشور عراق و به منظور حفظ سلامت زائران ایرانی بسته شد.

وی به زائران توصیه کرد: هرچند اعتراض و التهاب‌های داخل خاک عراق تقریبا فروکش کرده و خروج زائران از مرز مهران بلامانع است اما بهتر اینکه مردم سفرهای کاری یا زیارتی خود به این کشور را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

نوذری یادآور شد: در یک ماه گذشته مرز مهران به صلاح دید مسوؤلان برای تردد زائران ایرانی بسته بود اما در این مدت فعالیت تجاری و بازرگانی با کشور عراق بدون هیچگونه اختلالی انجام می‌شد.

وی تاکید کرد: مرز مهران به عنوان انتخاب اول بیشتر زائران و تجار برای سفر به عراق است بنابراین تامین سلامت زائران در آن سوی مرز با توجه به وضعیت عراق اهمیت زیادی دارد.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز