استقرار اورژانس در ۱۴ نقطه از معابر پرترافیک شهر

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۶:۰۰
کد خبر: ۹۳۰۳۰۹
استقرار اورژانس در ۱۴ نقطه از معابر پرترافیک شهر
رئیس سازمان اورژانس تهران، از استقرار نیرو‌های اورژانس در ۱۴ نقطه از میادین اصلی و چهارراه‌های پرترافیک شهر برای خدمات رسانی به شهروندان در پی آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیمان صابریان، رئیس سازمان اورژانس تهران، با اشاره به آمادگی اورژانس تهران برای خدمات رسانی به شهروندان در روز‌های آلوده شهر تهران، گفت: استقرار نیرو‌های اورژانس اکنون در حدود ۱۴ نقطه از میادین اصلی و چهارراه‌های پرترافیک شهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس در سطح شهر برای کمک به شهروندان در سطح شهر بوده است، افزود: نیرو‌های اورژانس از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

صابریان با تاکید بر اینکه مردم اگر دچار عوارض آلودگی هوا از جمله سردرد، تنگی نفس و درد قفسه سینه شدند می‌توانند از اورژانس کمک بگیرند، تصریح کرد: آمبولانس‌های مستقر در سطح شهر آماده کمک به شهروندان بوده و اگر به صورت سرپایی مداوا کافی باشد انجام داده و در صورت لزوم اعزام به بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس تهران یادآور شد: تا زمانی که تداوم آلودگی در سطح شهر تهران داشته باشیم استقرار نیرو‌های اورژانس در میادین و معابر شهری وجود خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز