مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به پرونده سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند:

رونمایی از نسخه جدید نرم افزار تهران من/ شهروندان مشکلات را با عکس و فیلم بارگذاری خواهند کرد/ حضور ۵۰ استارتاپ در نمایشگاه تهران هوشمند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۳۰۸۴۴
رونمایی از نسخه جدید نرم افزار تهران من/ شهروندان مشکلات را با عکس و فیلم بارگذاری خواهند کرد/ حضور ۵۰ استارتاپ در نمایشگاه تهران هوشمند
نشست خبری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشست خبری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند گفت:  سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند یکی از برنامه‌هایی است که تحت عنوان برنامه‌های کلان تهران هوشمند داشته‌ایم. برنامه تهران هوشمند حوزه اصلی شهرداری تهران برای حرکت به سوی شهر هوشمند است در سال گذشته درگیر زیرساخت ها و اجرای پروژه‌های پایلوت بوده‌ایم اما سال ۹۸ سال اجرای برنامه‌های ما بوده است.

او با بیان اینکه تهران و هوشمند به مرحله اجرایی رسیده است گفت: هدف اصلی از این همایش که همه ساله برگزار می شود تبادل نظر و به روزشدن دانش های ما در این زمینه است.

فرجود با بیان برنامه‌های هفته هوشمند گفت: رویداد تهران نوآور، گذر نوآور شهری در محدوده میدان هفت تیر، چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل مسائل شهری و چالش نوآوری تهران هوشمند از این جمله است.

او اضافه کرد: بنا است مراکز نوآوری شهر هوشمند نیز افتتاح شود.  در سال جاری بنا است با شعار داده محوری این همایش را داشته باشیم.

فرجود گفت: دوشنبه هفته آینده این همایش افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران افزود: در این نمایشگاه بنا است ۵۰ استارتاپ ها حضور داشته باشند و در این نمایشگاه فضایی به نام کافه سرمایه در نظر گرفته شده است تا سرمایه‌گذاران با استارتاپ‌ها تعامل داشته باشند.

او با بیان این که کارهای جدیدی در سال جاری صورت گرفته است گفت: نمایشگاه ثانویه در کنار نمایشگاه تخصصی به عنوان ارائه نیازهای شهرداری در حوزه شهر هوشمند در نظر گرفته شده است.

به گفته فرجود کنفرانس علمی تهران هوشمند برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در این همایش بنا نیست که شهرداری تهران تنها گزارش عملکرد بدهد و در این راستا شهرهای دیگر نیز در این رابطه فعالیت خواهند کرد. اپلیکیشن تهران من نیز تغییرات اساسی کرده است و در این همایش نیز بنا از این نسخه جدید رونمایی شود. املاک من نیز در این نرم افزار وجود خواهد داشت تا میزان عوارض مشخص شود. همچنین بنا از امکان ارسال مشکلات شهری که قبلاً به ۱۳۷ ارجاع می‌شد در حال حاضر به تهران من با همراه عکس و فیلم بارگذاری شود

او تصریح کرد: پارک حاشیه ای در منطقه ۲ زیر بار موضوع رفته و بنا است در کل تهران پیاده سازی شود تا دیگر شاهد پارکبان نباشیم.

فرجود در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر میزان هزینه صرف شده برای این همایش گفت:  همایش تهران هوشمند با مشارکت بخش خصوصی برگزار خواهد شد که بار مالی پایین و حداقلی برای شهرداری تهران داشته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در پاسخ به سوال دوم مبنی بر ایجاد سامانه‌های موازی بدون خروجی گفت: وجود سامانه های موازی درست نیست باید از یک سو هوشمندسازی ایجاد شود و از سوی دیگر روال  بعد از آن هم در نظر گرفته شود. قبول دارم که برخی از داده ها در سامانه شفافیت اشتباه است ولی سعی می کنیم که مسائل حل شود و به معنای ممانعت با ارائه سرویس بهتر نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز