محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد:

جامعه جوانان کشور حسین علیمرادی یکی از افتخارات خود را از دست داد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۱:۱۲
کد خبر: ۹۳۰۸۶۵
جامعه جوانان کشور حسین علیمرادی یکی از افتخارات خود را از دست داد
تندگویان گفت: حسین علیمرادی یکی از اعضای تشکلهای جوانان استان تهران بود که با فهم و درک بالای خود و با حس انسان دوستی و معرفتی که داشت اقدامات و کمک‌های بزرگی به مردم منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان انجام داد و در همین راه چشم از جهان فرو بست و عروجی شهادت گونه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مهر ماه امسال ۴هزار و پانصد دانش آموز منطقه دشتیاری در مدارسی که به همت او ساخته شد وارد مدرسه شدند و همه اقلام آموزشی آنها تامین شد.

او افزود: جامعه جوان کشور از این دست جوانان نخبه و ایثارگر فراوان دارد که فقط نیاز به توجه مسئولان دارند.

معاون وزیر در ادامه گفت: به بهانه حضور در اختتامیه یک جشنواره ملی به نام تاتر خیابانی( چتر زندگی ) به استان یزد آمدیم و امیدوارم این جشنواره به اهداف خود که در مسیر توجه به خانواده است برسد.

او گفت: جوانان بزرگترین بهره برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

تندگویان افزود: مدیران دستگاه های عضو ستاد ساماندهی نسبت به مسائل جوانان استان دغدغه داشته باشند و با حضور منظم و فعال خود در ستادهای ساماندهی برای حل مسائل جوانان تلاش کنند.

معاون امور جوانان وزارت جوانان اضهار کرد: درخواستم از استاندار این است که مشکلات ثبت شناسه سمن‌ها در استان یزد حل شود و همچنین برنامه ها و کارها بخش دولتی به این تشکلهای جوانان واگذار شود.

او افزود: تشکلهای جوانان از مالیات معاف هستند و در زمینه ها و بخشهای مختلف می توانند کارهای بخش دولتی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهند

تندگویان در پایان افزود: هیچ کدام از اعضای ۲۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند. اگر برای جوانان جایگاه در نظر گرفته نشود به راحتی به دام افراد سودجو با اهداف مختلف می افتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز