حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در جشنواره ملی چتر زندگی یزد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۱:۱۴
کد خبر: ۹۳۰۹۵۳
حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در جشنواره  ملی چتر زندگی یزد
اعظم کریمی در نشستی صمیمانه با عوامل جشنواره ملی چتر زندگی، داوران و تعدادی از شرکت کنندگان در مورد آثار اجرا شده به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اعظم کریمی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، با حضور در گذر فرهنگ و هنر استان یزد از روند جشنواره ملی چتر زندگی بازدید کرد و به تماشای آثار منتخب نشست. و در نشستی صمیمانه با عوامل جشنواره ، داوران و تعدادی از شرکت کنندگان در مورد آثار اجرا شده به گفتگو پرداختند.

این جشنواره با برگزاری تئاتر در پارک‌ها و فضا‌های سبز و همچنین درگذر فرهنگ و هنر یزد برای عموم مردم و علاقه‌مندان به هنر نمایش اجرا میشود

اعظم کریمی گسترش فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امید در خانواده‌ها، آگاهی بخشی و دانش‌افزایی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، فقر، بیکاری، طلاق و آموزش استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی را  از اهداف جشنواره برشمرد.

سومین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با اجرای نمایش‌های منتخب بخش رقابت در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌های شهر جهانی یزد شروع بکار کرد.

در مجموع ۱۵۶ اثر از استان‌های مختلف کشورمان به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در نهایت ۱۹ تئاتر به مرحله رقابت این جشنواره راه یافتند.

گلاب آدینه ، نادر برهانی مرند و سید مجید صالحی داوران این جشنواره هستند.

آثار منتخب این جشنواره که تا یازدهم آذرماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها، در پارک‌های آزادگان و باغ ملی یزد نیز در معرض تماشای عموم قرار خواهد گرفت.

این جشنواره  از جمله طرح های ملی مورد حمایت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان است.

نظر شما