منشا بوی بد تهران چیست؟

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۰:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۱۸۶
منشا بوی بد تهران چیست؟
سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تا این لحظه تعدادی تک تماس از سوی شهروندان به منظور انتشار بوی نامطبوع در برخی از مناطق پایتخت با سامانه 125 گرفته شده است، گفت: به دنبال تماس های مردمی دو ایستگاه به محدوده مرکزی و جنوب غربی تهران اعزام شد، در بررسی های انجام شده آتش نشانان اعلام کردند که در برخی از مناطق بویی نامتعارف استشمام می شود، اما منشا این بو مشخص نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی درباره انتشار بوی نامطبوع در برخی از مناطق شهر تهران اظهار کرد: ساعاتی قبل تعدادی تک تماس از برخی از مناطق شهر تهران با سامانه 125 آتش نشانی تهران برقرار شد که از انتشار بوی نامطبوع در منطقه خود خبر می دادند.

وی با بیان اینکه به دنبال تماس های مردمی دو ایستگاه به محدوده مرکزی و جنوب غربی تهران اعزام شد، افزود: در بررسی های انجام شده آتش نشانان اعلام کردند که در برخی از مناطق بویی کم حجم و نامتعارف استشمام می شود اما منشا این بو مشخص نیست.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر وقوع مصدومیت ناشی از استشمام این بو اعلام نشده اما به طور حتم اورژانس در این باره می تواند قطعی تر نظر دهد.

ملکی از شهروندان تهرانی خواست تا در این باره به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند و گفت: قطعا متولیان مرتبط با این موضوع در صورت رسیدن به اطلاعات موثق اطلاع رسانی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز