احداث برترین سکوی تمدن جوانان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۳۱۱۹۱
احداث برترین سکوی تمدن جوانان
مطابق منویات رهبری جمهوری اسلامی ایران در خصوص 40 سالگی انقلاب اسلامی ، ستاد گام دوم که مبنی بر تحقق آرمان های والای ترسیم شده در بیانیه گام دوم به عنوان سند بالا دستی در بر گیرنده اسناد کلان نظام تاسیس گردیده است ؛ هشتم آذرماه ، روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین ، برای ملت ایران ، امت اسلام و آحاد افراد جهان به طلیعه مغتنم بهره برداری رسید .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آنگونه که در دیباچه ستاد آمده است: ستاد گام دوم ، ارکستر آوای بشارت منجی است ؛ که با کوک کردن منش ها و وحدت روش های منتظران ، منادی ظهور و رجعت خواهد بود .

به گفته ناظر ستاد گام دوم انقلاب اسلامی ، در 14 روز پایلت ستاد گام دوم ، وبسایت مرکزی راه اندازی می شود ؛ که سوم خرداد ماه با تبدیل شدن به سامانه ، به طور سراسری ، وبسایت های کشوری آن نیز دامنه گشایی خواهد شد .

مریم حضرتی ضمن تاکید بر نقش بسزای اداره کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان افزود: یکی از ملاک های بارز اعضای این ستاد معظم و چابک ، سن زیر 40 سال آن هاست ؛ و در ادامه ، وفاق و وثوق شورای راهبردی روابط خارجی ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را ارج نهاد.

وی در خصوص دوره پایلت ستاد گام دوم اظهار داشت: که هفته جاری ، توجیه 10 نفر اعضای هیئت رییسه توسط بازرس ستاد در نقطه عطف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هفته آتی نیز توجیه  240 نفر اعضای دپارتمان ها توسط وکیل ستاد در نقطه عطف ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور انجام می شود ؛ و برمبنای دورکاری و هم رسانی سیگنالی ، 250 عضو ستاد ، فقط 29 فروردین هر سال برای ابراز ارادت به مقام ولایت گردهمایی خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به فرجام مهیاشدن دفترکل و موزه ، کانال ها ، ست اداری شناسایی و نیز چالش ها و فرصت های ستاد در دوره پایلت تا 22 آذرماه ، تصریح کرد: که معاضدت مجدانه ، صمیمانه ، هوشمندانه و متعهدانه موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی ، شورای نگهبان و مجلس خبرگان برای شجره طیبه گام دوم انقلاب اسلامی ، بذری بود ؛ که ثمره نستوه و وارسته آن ، ستاد گام دوم انقلاب اسلامی است.

نظر شما